luni, 3 mai 2010

Inca o data, ingerul Gavriil aduce Revelatia lui Allah

Ibn Hajar a spus: "Aceasta (dispariti a revelatiei lui Allah pentru cateva zile) a fost pentru a-I elibera pe Mesagerul lui Allah - Allah sa-I binecuvanteze si sa-I miluiasca - de frica pe care o simtea si pentru a-l face sa doreasca Revelatia. Cand umbrele nedumeririi s-au retras, flamurile Adevarului au fost ridicate. Mesagerul lui Allah - Allah sa-I binecuvanteze si sa-I miluiasca - a stiut atunci cu siguranta ca el devenise Mesagerul Marelui Stapan."
El credea ca, in mod cert, cel care venise la el nu era altcineva decat
vestitorul Revelatiei. Asteptarea si tanjirea lui dupa Revelatie a constituit o
motivatie puternica pentru statornicia si autocontrolul sau in momentul
aparitiei Revelatiei de la Allah.
AI-Bukhari a relatat de la Jabir bin 'Abdullah ca-I auzise pe Mesagerul
lui Allah vorbind despre perioada de pauza, astfel: "In timp ce ma plimbam am auzit o voce din cer. Am privit in sus si, mai mult ca sigur, era acelasi inger care ma vizitase in pestera de la Hira'. El sedea intre pamant si cer pe un scaun. Mi-a fost foarte frica de el si am ingenunchiat pe pamant. Am mers apoi acasa, spunand: "Acopera-ma...! Acopera-ma...!" Allah mi-a dezvaluit aceste versuri:
"0, tu cel acoperit!
Ridica-te si indeamna!
Pe Domnul tau preamareste-L,
Vesmintele tale curateste-le
Si de nelegiuire stai departe". [74:1-5]

Din acest moment, revelatia a inceput sa vina cu putere, frecvent si
periodic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu